Eén van de eerste e-mail service providers in Europa. Ze ontwikkelen technische oplossingen op het gebied van e-mailmarketing, mobile marketing en social marketing.
Vraag vanuit de klant:
Zakelijk telefoneren training voor het technisch ondersteunende team (helpdesk)
Onze oplossing:
Training zakelijk telefoneren
Voordat de training plaatsvindt wordt er eerst telefonisch een intake afgenomen bij de deelnemers van de training. Zodoende kan de trainer in kaart brengen waar de wensen en de reden van de training op gebaseerd is.
Vervolgens wordt de training als een maatpak ontwikkeld inclusief jargon en gebruiken en gewoonten.
Het resultaat:
Zelfverzekerde helpdesk medewerkers die zich bewust zijn van de manier hoe ze hun gesprekspartner te woord staan. Hoe ze in heen gesprek kunnen manoeuvreren en zo de boodschap van hun gesprekspartner helder krijgen en feedback kunnen geven op welke manier oplossingen kunnen worden uitgevoerd. De telefoonangst die er altijd wat was is onder controle en er wordt plezier beleeft aan het persoonlijke contact aan de telefoon. Ook de gesprekspartners die de helpdesk benaderen zijn tevreden over de manier van afhandelen en de manier van communiceren en typeren deze organisatie als to-the-point, accuraat, prettig en professioneel.
Uniformiteit in telefonische communicatie naar de klanten toe.