Specialisten in sociale zekerheid die zich richten op vraagstukken binnen het sociaal domein. De focus ligt op daadwerkelijk realiseren van een verandering of een verbetering. Samen met de opdrachtgever komen zij dan tot haalbare en realistische oplossingen die duurzaam zijn.
Vraag vanuit de klant:
Deze specialisten willen hun brede dienstverlening beter onder de aandacht brengen binnen gemeenten en sociale werkvoorzieningen. Ze willen dan blijven bouwen aan hun naamsbekendheid. Het zijn ”Thought Leaders” die binnen hun vakgebied een onderscheidende positie innemen.
Onze oplossing:
Sales Synergy benadert periodiek en voor lange tijd (meer dan 10 jaar) diverse contactpersonen binnen de gemeenten van de afdelingen sociaal domein telefonisch en per mail. Daarbij zijn kennisdelen en knelpunten uitvragen speerpunten om de expertise van de specialisten in kaart te brengen bij de gesprekspartner.
Daarnaast worden directieleden van sociale werkvoorzieningen benadert ook telefonisch en digitaal om ondersteunende activiteiten aan te bieden.
Het resultaat:
De naamsbekendheid van deze specialisten blijft toenemen. Door continu de markt te bewerken, wordt de naam steeds verder verankerd binnen de afdeling sociaal domein van gemeenten in Nederland en binnen de verschillende sociale werkvoorzieningen.
De contacten, door de hoge frequentie van momenten, vinden inmiddels plaats op basis van herkenning en inhoud. Daardoor zijn vervolgstappen voor de specialisten beter te plannen en te begeleiden.
Door de opgebouwde contacten wordt met regelmaat bruikbare informatie teruggegeven, waardoor de specialisten de gelegenheid krijgen om hun kennis en kunde te delen.